Selasa, 11 November 2008

kuasa Allah,,

Alhamdulillah,,,,masih bernafas lagi aku adi muka bumi allah ini,,,aku cumer nak berkongsi pengalaman dgn semua pasal keajaiban yang aku temui masa aku hantar isteriku chek up kat hospital pakar temerloh,, isteri ku mengandung dah 2 bulan lebih,,tapi ader masalah pendarahan keluar,, mengikut kata doctor pakar 50-50 untuk keguguran,,,tapi aku berdoa semoga semuanya selamat dan aku redha aper yg telah ditentukan oleh-NYA,,,
masa doc tu chek or scan perut isteri aku tu..ader la imej baby yang dah membentuk sifat skit2 dah,,,terharu masa tu aku tngok...iskh,,iskh,,( teremosi plak ) erm,,tengah duk aku ralik tgok baby aku tu,,tiba2 baby tu melompat2 plak...hhuuh,,terkejut aku...dari perut ke bawah, baby tu macam melonjak2,,,aku tanya la kat doc tu "kenapa baby tu macam tu,,?" pastu doc tu jwb " baby tu melompat tu,,sihat la maknnya,,jantung, sifat ader dah,,,," aku tersenym tgok isteriku dan kadang2 tu kesian sgt kat dia sebabnyer teruk jugak mengandung ni,,, nak jaga kesihatan dia,,,tapi yg paling susah sekali mood dan perangai yag sukar di jangka dari seorang ibu mengandung ni,,,huuhu,,'sbor je la,,,,, : 0)

kdng2 senyum sorang2 aku bila teringat balik pasal ni...

7 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

pesan buat teman- kene byk sabor..pastu kena la paid attention lebih kat dia sbb mase nii la dia nak lebih dihargai...klu dia membebel buat dengar x dengar...itu jer..
Psl anak melompat tuu ..dia terkejut kot psl bapak dia ade niat nak ajak bwk gi mancing..pastu ngendap dia dlm perut mak dia...hehehehehe jgn marah beb

armmean berkata...

haah..abah dia rajin sgt g mancing..smp. gatal2 kat bdn..dia ni mmg gatal pun..kui..kui..kui..

Tauke Warung berkata...

WAAAA....

Lady in RED berkata...

Tuhfat al-Nafis11
wat masa ni alhamdulillah...bleh la lagi kalau setakat membebel macam tu,,,huhuh,,,dgn orang umah ni dah macam2 kita orang harungi,,,insyaallah dah besar nanti aku bawak anak aku memancing sambil melabon dan memblogerkan diri dalam geng labon...kui..kui...

armean,,,
abah dia gi mancing ikan gatal2 tak per jgn nak mancing lain,,,nanti masak wooo...ader piring terbang nanti atas kepala,,,heheh

nik.,,,
sabar baby erk.,,jgn nangis erk,,,ckup2la anak aku jer yg nanngis nanti,,,hhuhu'

wan berkata...

dulu kita jadi anak,skg jadi bapa...fikir2kan lah...dan selamat beramal...

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

Labon mancing ....wey hng nyer plugin tuu aku tak tau nak install kat folder maner..dah la tuu nak guna pun aku tak tahu...

Lady in RED berkata...

wan:...erm...aku dah habis pikir,,,tu yg dapat anak tu...heheheh

tuhfat-al-nafis: erm..nanti aku cari cara omacam ner erk..huhu..maklum la dah lama install,,tu yg tak ingat tu,,,
hehehe