Khamis, 4 Disember 2008

Mangkok tol ar,,,!!!

erm,,,kalau aku cakap terlalu mangkok,, tapi camner lak bleh duk sampai tahap tu,,,
nak kata pandai pun,,macamner lak leh bagi idea sebuduh cam gitu,,,,
so...aku nak bagi aper title kat mangkok cam gitu...?
argh...ni mungkin sbb aku dah tak ckup tido 4 hari ni kot,,,asyik kul 6.00 am jer tido..
nak melayan kerenah si mangkok2 tu....warghh,,,,sakit kepala...yeop duan & ayoh nik, & rahman..jom kita melabon cam semalam,pekena kue teow kerang satu,,,,layan kopi O keras baikkkk....pyer,,,,ngong,ngok,tolol,bongap,bengap,...kenapa la pktaan tu ujud kat dunia ni,,tak pasal2 lak aku dah menggunakannya sebaik mungkin,.,,,wakakakakak....

5 ulasan:

Tauke Warung berkata...

haah la...aku ada jumpa satu mangkuk aritu, dia tengah berayun kat buai, ape mangkuk yang berayun tu, mangkuk ayun kot

armmean berkata...

ari2 aku jumpa mangkuk2 tu..ader gak mangkuk yg memberi manafaat..mangkuk aper yg kalau dituang air, asyik takat tu jer, x penuh2?haha jawab geng2 labonnn..

Lady in RED berkata...

nik : erm,,,mungkin mangkuk yg nak kena hayun ngan aku kot....tungguuu,,,,

armean : mangkuk bocor la kot armean...tak pun time orang isi air dalam mangkok tu,,ko plak gi buang air dia..hhuhu...

lantak ko la labuuuu..

PutRiZ DaMia berkata...

huh!dh terasa panas la plak kat area angkasapuri tu ek?????apa mggu ni ,mggu utk marah dan bengang ker bg korang sumer kat sana tuh???hehehe...

*aok sabor yer..bnyk2kan ler bersabor..jgn di hayun mangkuk tu nnt pecah ..kan dh susah !!!!dh jd satu hal lak!!apa kes???

armmean berkata...

jawapan untuk mangkuk yang di tuang air, asyik takat tu jer..MANGKUK TANDAS!ko tuang la 8 gelen atau 8 baldi air pun, asyik air takat tu jer, x penuh2..kecuali sumbat!..keh...keh..keh..