Khamis, 11 Disember 2008

pagi jumaat

salam ...Alhamdulillah,,,hari ni aku masih berkesempatan lagi untuk menghirup udara segar dan menumpang di muka bumi Allah ini,,,terasa kecil dan kerdil aku disisiNYA...
erm,,ntah la, pagi ni aku rasa macam sayu jer,,tak tau la naper,,mungkin perasaan aku jer kot,,,tapi memng macam sedih lak pagi2 ni,,,
bagun pagi tadi rasa macam terus teringat pada orang2 yang ada disekeliling aku,,,mungkin dorang jer untuk aku terus hidup dan berusaha sebaik mungkin,,,
...........................................................................................................................................

erm...mungkin ini hanyalah luahan aku di pagi hari jumaat kot 12 / 12 / 2008. dan akan aku jadikan pemula hari yg ceria dalam hidup aku...insyaallah..

3 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

ngape hari jumaat pulak yan sedih n sayu nyer, ngape ari lain tak pulak..ari jumaat beza nyer ken pegi sembahyang jumaat.. dah tu plak penghulu segala hari...hari ini hari jumaat...esok ari sabtu sekerat ari...lusa boleh laa...gi mancing...wakakakakakkaakakakkaka

Lady in RED berkata...

huhuh....ni mcam mencabar kewibawaan seorang pemancing ni...hehehe
......................................
er,..pagi tadi kul 8.00 am aku rasa sedih tiba2....aku tak tau kenapa,,,tapi dalam kul 10.30am aku dapat berita yg isteri abg aku ( kakak ipar aku la...) muka, n rambutnyer kena sambar api gas semasa masak di pagi hari...mungkin allah nak bagi aku rasa macam tu,,dan tergerak nak luahkan dalam blog ni...tau2.lepas tu ader musibah yg berlaku ke atas kluarga ku.., bila tipon umah,,, borak ngan mak aku,,mak aku kata

1* Abah aku tak sihat,,: pening2, nak pitam,,siap hantar gi hospital cek..( family aku jarang yg pg hospital,,, sb jrang sakit..)

2* kakak ipar aku: muka, kening, rambut dan bulu roma di sambar api dari gas ( tong gas nasib baik tak meletup..)

tapi aku bersyukur la tak der apa yg serius sgt,,,

tu la tanda2 yang allah nak bagi kat aku,,,iskh..iskh,,,

Tauke Warung berkata...

Allah kurniakan dan jadikan pada kita bulan ramadhan, hari jumaat dan solat fardhu tu sbg penghapus dosa antara keduanya bg kita...(slagi x wat dosa besor)

semuanya nikmat dr Allah swt...
sakit pun sbg penghapus dosa gak...tp jaga la ksihatan...

bersyukurlah sbb famili jrg g hospital sbb jrg sakit...
sbb kalu slalu sakit atau kemiskinan tu bleh menjurus kite pada kekufuran...

...ps..amber tulis sekadar yg ambe tau je le...hehe