Jumaat, 12 Disember 2008

petanda!!!

er,..pagi tadi kul 8.00 am aku rasa sedih tiba2....aku tak tau kenapa,,,tapi dalam kul 10.30am aku dapat berita yg isteri abg aku ( kakak ipar aku la...) muka, n rambutnyer kena sambar api gas semasa masak di pagi hari...mungkin allah nak bagi aku rasa macam tu,,dan tergerak nak luahkan dalam blog ni...tau2.lepas tu ader musibah yg berlaku ke atas kluarga ku.., bila tipon umah,,, borak ngan mak aku,,mak aku kata

1* Abah aku tak sihat,,: pening2, nak pitam,,siap hantar gi hospital cek..( family aku jarang yg pg hospital,,, sb jrang sakit..)

2* kakak ipar aku: muka, kening, rambut dan bulu roma di sambar api dari gas ( tong gas nasib baik tak meletup..)

tapi aku bersyukur la tak der apa yg serius sgt,,,

tu la tanda2 yang allah nak bagi kat aku,,,iskh..iskh,,,

2 ulasan:

cabey berkata...

itu tanda kasih sayang kita pada keluarga, adik beradik, sedara mara.sebab itu jugak allah bagi gerak hati/perasaan...untuk mengetahui sesuatu sebab..

Lady in RED berkata...

erm...alhamdulillah,,,,harap akan berterusan dan kita sama2 jadikan iktibar la,,,

muhasabah diri...